ADVrider

Go Back   ADVrider > Search Forums
User Name
Password
Register Inmates Photos Site Rules Search Today's Posts Mark Forums Read

Showing results 1 to 40 of 109
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: gto3
Forum: Road warriors 05-20-2015, 05:45 PM
Replies: 601
Views: 76,310
Posted By gto3
Tim TOM -I just think the finish looks...

Tim TOM -I just think the finish looks tacky,cheap imho it's absolutely horrendous.They did a lot of great things with the design I was just very disappointed that the paint killed it for me,I was so...
Forum: Road warriors 05-20-2015, 05:41 PM
Replies: 601
Views: 76,310
Posted By gto3
Buzz-Not sure what I was expecting.Their is a...

Buzz-Not sure what I was expecting.Their is a video on youtube of the one that belongs to Rickey Gadson that is green and it looks a hell of a lot better(imho) than that cheap looking overly shiny...
Forum: Road warriors 05-20-2015, 04:19 PM
Replies: 601
Views: 76,310
Posted By gto3
I was so hyped about the h2 until I got a look at...

I was so hyped about the h2 until I got a look at the bike.It may be the ugliest motorcycle I have ever layed eyes on.The chrome paint reminds me of some tacky stripper.Maybe they'll improve the next...
Forum: Road warriors 05-11-2015, 12:58 PM
Replies: 4
Views: 398
Posted By gto3
jjjjjjj,sorry wrong thread

jjjjjjj,sorry wrong thread
Forum: The perfect line and other riding myths 04-05-2015, 03:02 PM
Replies: 40
Views: 2,637
Posted By gto3
Times my bikes have been in the shop = 0 ...

Times my bikes have been in the shop = 0

unless you count tuning on a dyno
Forum: Road warriors 03-30-2015, 01:56 AM
Replies: 255
Views: 51,268
Posted By gto3
congrats,i too would like to own an rc one...

congrats,i too would like to own an rc one day:1drink
Forum: Road warriors 03-30-2015, 01:48 AM
Replies: 54
Views: 3,785
Posted By gto3
Too bad the power falls on it,s face at high...

Too bad the power falls on it,s face at high rpm,just like every other standard bike ,still nice bikes but sportbikes they most certainly are not
Forum: The perfect line and other riding myths 03-05-2015, 04:01 PM
Replies: 1,395
Views: 78,566
Posted By gto3
ttttt

ttttt
Forum: The perfect line and other riding myths 02-26-2015, 11:03 AM
Replies: 283
Views: 17,112
Posted By gto3
:roflfz1 and the sword for me,lol

:roflfz1 and the sword for me,lol
Forum: The perfect line and other riding myths 02-26-2015, 10:55 AM
Replies: 283
Views: 17,112
Posted By gto3
Hes giving the owner of said dog more courtesy...

Hes giving the owner of said dog more courtesy than I would.People who own large,sometimes aggressive dogs need to be responsible for their animals,period
Forum: Canada 02-22-2015, 12:14 AM
Replies: 64
Views: 4,290
Posted By gto3
Good road choices indeed...if I can make the ride...

Good road choices indeed...if I can make the ride I think I'll enjoy the stretch between Bancroft and Renfrew most,haven't been that way in quite a while,very nice area to ride from what I recall.
...
Forum: Road warriors 02-21-2015, 11:50 PM
Replies: 19
Views: 1,516
Posted By gto3
Thankyou sir

Thankyou sir
Forum: Road warriors 02-21-2015, 11:47 PM
Replies: 19
Views: 1,516
Posted By gto3
Smooth as silk ,really ? Mine was running super...

Smooth as silk ,really ? Mine was running super lean with a full exhaust exhaust/shitty map in the pc3 when I got it so maybe that explains the surge of power I was getting around 4k rpm,caught me...
Forum: Road warriors 02-21-2015, 09:01 PM
Replies: 33
Views: 19,912
Posted By gto3
+1 On my sportbike I have a set of 2 inch lower...

+1 On my sportbike I have a set of 2 inch lower foot pegs and a set of adjustable clip ons that can extend about four inches vertically and I can rotate them forward and rearwards (similar to...
Forum: Road warriors 02-19-2015, 10:42 PM
Replies: 19
Views: 1,516
Posted By gto3
^^^You can dumb them down with a PC3 and tune...

^^^You can dumb them down with a PC3 and tune from memory, but why would you?

I'm too young to die ,lol
Forum: Road warriors 02-19-2015, 08:38 PM
Replies: 19
Views: 1,516
Posted By gto3
Kawasaki rob-any chance you know what brand tail...

Kawasaki rob-any chance you know what brand tail that is on your bike ? very nice machine by the way...
Forum: Road warriors 02-18-2015, 02:53 AM
Replies: 19
Views: 1,516
Posted By gto3
2004 zx10r -I 've never had any issues with...

2004 zx10r -I 've never had any issues with reliability with mine but I've only owned for a little over a year,it has around 40,000 plus kms now

When I first bought it the mid range power...
Forum: The perfect line and other riding myths 02-10-2015, 07:37 AM
Replies: 183
Views: 16,254
Posted By gto3
lol,,I was being sarcastic with the part about...

lol,,I was being sarcastic with the part about the automobile manufacturers being partly at fault:1drink
Forum: The perfect line and other riding myths 02-08-2015, 04:00 PM
Replies: 183
Views: 16,254
Posted By gto3
I must admit I am guilty of tossing cigarette...

I must admit I am guilty of tossing cigarette butts out of my vehicle,although not while the vehicle is in motion.After seeing the picture of the pile of butts in the gutter I am going to mend my...
Forum: The perfect line and other riding myths 02-08-2015, 03:45 PM
Replies: 7,987
Views: 489,071
Posted By gto3
hmmm...looks like the cyclist was at fault on...

hmmm...looks like the cyclist was at fault on this one.Why didn't he just let the van advance at the intersection, all this could have been avoided...
Forum: Canada 12-20-2014, 09:45 AM
Replies: 6
Views: 903
Posted By gto3
I've heard only good things about redline legal...

I've heard only good things about redline legal services ...not sure about the bank account draining thing though,good luck
Forum: The perfect line and other riding myths 11-17-2014, 09:39 PM
Replies: 34
Views: 4,056
Posted By gto3
+1

+1
Forum: The perfect line and other riding myths 11-14-2014, 01:42 PM
Replies: 64
Views: 6,796
Posted By gto3
Harley got one vote,lol

Harley got one vote,lol
Forum: The perfect line and other riding myths 11-14-2014, 12:57 PM
Replies: 336
Views: 19,042
Posted By gto3
I did my m1 exit and my m2 exit through courses...

I did my m1 exit and my m2 exit through courses in my area. I wasn't very happy with the attitude of the instructors after my m1 exit course....a few years went by and it was time to get my m...
Forum: Ride reports 01-21-2014, 05:49 AM
Replies: 162
Views: 29,488
Posted By gto3
I was a year old in 1980,but man this may be the...

I was a year old in 1980,but man this may be the coolest ride report I've come across on this board,stellar stuff ,thanks for posting:1drink
Forum: Road warriors 11-16-2013, 06:14 PM
Replies: 52
Views: 10,297
Posted By gto3
I think the v rod(night rod )will be my next...

I think the v rod(night rod )will be my next bike.Imho they look killer.Love the sound of the motor,sat on one and liked how it felt ...
I really gotta laugh when I read the comments about the foot...
Forum: Road warriors 11-16-2013, 05:56 PM
Replies: 10,305
Views: 1,754,682
Posted By gto3
saw a nice v rod today at the local timbo's and...

saw a nice v rod today at the local timbo's and thought ooooooh I want one:1drink
Forum: Road warriors 11-03-2013, 09:12 AM
Replies: 265
Views: 29,825
Posted By gto3
Another vote here for polishing,like this project

Another vote here for polishing,like this project
Forum: Road warriors 09-11-2013, 01:54 AM
Replies: 44
Views: 4,322
Posted By gto3
zx6r recently sold with dirt bars <TABLE...

zx6r recently sold with dirt bars

<TABLE style="WIDTH: 620px; HEIGHT: 465px" sizset="false" sizcache09374713876662979="314 26 44"><TBODY sizset="false" sizcache09374713876662979="314 26 44"><TR...
Forum: Road warriors 09-11-2013, 01:28 AM
Replies: 44
Views: 4,322
Posted By gto3
their is so much available in the aftermarket ...

their is so much available in the aftermarket
-motion pro can make you custom throttle/clutch cables(if you want to go real high on the bars sometimes these are necessary)
-spiegler and others for...
Forum: Road warriors 09-11-2013, 12:51 AM
Replies: 44
Views: 4,322
Posted By gto3
<TABLE style="WIDTH: 620px; HEIGHT: 465px"...

<TABLE style="WIDTH: 620px; HEIGHT: 465px" sizcache016985055580700042="1406 26 226" sizset="false"><TBODY sizcache016985055580700042="1406 26 226" sizset="false"><TR sizcache016985055580700042="1406...
Forum: Road warriors 09-09-2013, 05:17 PM
Replies: 44
Views: 4,322
Posted By gto3
if you search -gsxr 600/750/1000 touring...

if you search -gsxr 600/750/1000 touring technical & moral support ,their is a lot of info and pics in this thread.
Forum: Road warriors 08-21-2013, 07:07 PM
Replies: 12
Views: 1,666
Posted By gto3
^^^thanks btw,bike looks great

^^^thanks

btw,bike looks great
Forum: Road warriors 08-12-2013, 12:52 AM
Replies: 12
Views: 1,666
Posted By gto3
https://lh5.googleusercontent.com/-8pVHmU4sKmU/T5Q...

https://lh5.googleusercontent.com/-8pVHmU4sKmU/T5QMd9RNFdI/AAAAAAAABpQ/ssiowkj0Tjs/s400/MGV7%2520after%2520accident.jpg

After...
Forum: Pics, pics, pics... 08-11-2013, 09:41 PM
Replies: 11,253
Views: 3,850,624
Posted By gto3
Just picked this up,LOVE IT:1drink,doing some...

Just picked this up,LOVE IT:1drink,doing some maintenance so the lowers are missing,anyways...http://i901.photobucket.com/albums/ac213/GRAHAMTHOMSON/th_0410r002.jpg...
Forum: The perfect line and other riding myths 04-29-2013, 06:46 PM
Replies: 53
Views: 6,539
Posted By gto3
^^^ nah ,, more hp = more fun :deal :1drink

^^^ nah ,,
more hp = more fun :deal :1drink
Forum: Ride reports 04-29-2013, 02:16 PM
Replies: 171
Views: 33,376
Posted By gto3
very cool trip ;) On your way home(owen...

very cool trip ;)

On your way home(owen sound) did you take 17 to the 400 then south ?

Or is their a way across huron in he winter I'm not aware of ?
Forum: Road warriors 04-23-2013, 01:38 PM
Replies: 1,289
Views: 307,836
Posted By gto3
^^^^mrphotoman-nice buy,and you picked the right...

^^^^mrphotoman-nice buy,and you picked the right color in my opinion

fresh and crispy right out of the showroom... : )

I was at the bike show in january here in toronto and approached a...
Forum: Road warriors 04-23-2013, 01:27 PM
Replies: 75
Views: 13,507
Posted By gto3
nice bike,:1drink geezer glide,lol:rofl

nice bike,:1drink
geezer glide,lol:rofl
Forum: Road warriors 04-22-2013, 01:04 AM
Replies: 422
Views: 52,696
Posted By gto3
I'll comment on the 03 z1000 since I rode one...

I'll comment on the 03 z1000 since I rode one last season and just sold it about three weeks ago.
-Very comfortable
-Good torque-flat top end
-Rock solid reliable
-Clunky transmission and a bunch...
Showing results 1 to 40 of 109

 
Forum Jump

Times are GMT -7.   It's 02:34 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ADVrider 2011-2015