ADVrider

Go Back   ADVrider > Search Forums
User Name
Password
Register Inmates Photos Site Rules Search Today's Posts Mark Forums Read

Showing results 1 to 40 of 500
Search took 0.05 seconds.
Search: Posts Made By: tehdutchie
Forum: Racing 07-21-2014, 02:27 PM
Replies: 4,533
Views: 524,299
Posted By tehdutchie
Nederlands

Nederlands
Forum: Racing 07-20-2014, 01:46 PM
Replies: 4,533
Views: 524,299
Posted By tehdutchie
So, who is in for 2015 and who hasnt made it yet?

So, who is in for 2015 and who hasnt made it yet?
Forum: Racing 07-18-2014, 12:35 PM
Replies: 4,533
Views: 524,299
Posted By tehdutchie
Just a play thing ;)

Just a play thing ;)
Forum: Racing 07-18-2014, 02:00 AM
Replies: 314
Views: 15,504
Posted By tehdutchie
I am ever the optimist as you know :rofl

I am ever the optimist as you know :rofl
Forum: Racing 07-17-2014, 07:44 AM
Replies: 314
Views: 15,504
Posted By tehdutchie
Imho I think this is the last Safari in WA for...

Imho I think this is the last Safari in WA for the moment, give Justin a year and he'll have the show running again if you ask me! :clap
Forum: Racing 07-09-2014, 10:51 AM
Replies: 314
Views: 15,504
Posted By tehdutchie
I have a mojavi too should someone need it.

I have a mojavi too should someone need it.
Forum: Racing 07-08-2014, 05:09 AM
Replies: 314
Views: 15,504
Posted By tehdutchie
They havent given me a visa yet :evil

They havent given me a visa yet :evil
Forum: Racing 07-08-2014, 03:20 AM
Replies: 314
Views: 15,504
Posted By tehdutchie
No need for me to worry about bike builts, spares...

No need for me to worry about bike builts, spares and tyres. Let alone tank range and roadbook set up.

My worries are over;


QANTAS AIRWAYS QF8148 ECONOMY CLASS (S) CONFIRMED
...
Forum: Europe 07-04-2014, 04:28 AM
Replies: 9
Views: 474
Posted By tehdutchie
lol!!

lol!!
Forum: Racing 07-03-2014, 08:07 AM
Replies: 314
Views: 15,504
Posted By tehdutchie
Only 1250km from Perth Airport... Thats like from...

Only 1250km from Perth Airport... Thats like from my home town in the middle of the Netherland, through the width of Germany and into South Poland...

Jeez, Exmouth, that's a world away.. Looks...
Forum: Ride reports 07-01-2014, 01:12 PM
Replies: 50
Views: 6,309
Posted By tehdutchie
In!

In!
Forum: Racing 06-28-2014, 12:27 AM
Replies: 2,072
Views: 373,809
Posted By tehdutchie
That looks 2 clean ;) Go out and ride !:rofl

That looks 2 clean ;) Go out and ride !:rofl
Forum: Racing 06-27-2014, 02:30 AM
Replies: 20
Views: 1,598
Posted By tehdutchie
Sorry to hear! So much time and effort has...

Sorry to hear!

So much time and effort has been put in over the years and what a great and professional event it turned out to be!!

I hope the Safari will continu in some form or another but we...
Forum: Racing 06-11-2014, 01:47 PM
Replies: 26
Views: 1,988
Posted By tehdutchie
Another massacre today....

Another massacre today....
Forum: Racing 06-11-2014, 01:46 PM
Replies: 45
Views: 3,144
Posted By tehdutchie
Probably burned the roadbook motor... Spikes of...

Probably burned the roadbook motor... Spikes of power from the crf seems to have killed their ICO and tns instruments too. Or so I have heard.
Forum: Racing 06-11-2014, 12:54 AM
Replies: 314
Views: 15,504
Posted By tehdutchie
Aren't big trucks what Australia is famous for? ...

Aren't big trucks what Australia is famous for?

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRDasp9AjNDEVNMKyp3TucXXZabjhZEAejiLB8rcRo2osHgAWVA


...
Forum: Racing 06-11-2014, 12:49 AM
Replies: 314
Views: 15,504
Posted By tehdutchie
PM sent :D

PM sent :D
Forum: Racing 06-10-2014, 01:42 PM
Replies: 314
Views: 15,504
Posted By tehdutchie
I have started packing so I am getting sorted too...

I have started packing so I am getting sorted too :rofl

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t1.0-9/10342771_10202812144359346_4470304111069089283_n.jpg
Forum: Racing 06-10-2014, 01:37 PM
Replies: 314
Views: 15,504
Posted By tehdutchie
How about going with a week old desert mousse...

How about going with a week old desert mousse instead? Plenty of lube every 2nd day and you should be well sorted. Pack a spare 19" tube if you want but I know nearly Aa many tubeliss failures as I...
Forum: Racing 06-09-2014, 01:43 PM
Replies: 2,072
Views: 373,809
Posted By tehdutchie
Knuiman kit imho. Behego.

Knuiman kit imho.

Behego.
Forum: Racing 06-09-2014, 11:15 AM
Replies: 45
Views: 3,144
Posted By tehdutchie
Onwards and upwards!!

Onwards and upwards!!
Forum: Europe 06-03-2014, 02:34 PM
Replies: 62
Views: 3,627
Posted By tehdutchie
Great write up! Will have to join one of these...

Great write up! Will have to join one of these days!!
Forum: Racing 06-03-2014, 11:54 AM
Replies: 314
Views: 15,504
Posted By tehdutchie
Crap... Not again.. I can only be so lucky...

Crap... Not again.. I can only be so lucky once!!:norton

Don, when is the special guest arriving? Doing some Baja style pre running before or straight in for the Amerikun?
Forum: Racing 06-03-2014, 11:32 AM
Replies: 314
Views: 15,504
Posted By tehdutchie
Mail sent.

Mail sent.
Forum: Europe 06-03-2014, 04:28 AM
Replies: 505
Views: 30,841
Posted By tehdutchie
Thx!! Dirty Peet got sorted this morning!

Thx!! Dirty Peet got sorted this morning!
Forum: Europe 06-03-2014, 03:14 AM
Replies: 2
Views: 352
Posted By tehdutchie
Thx!! Sorted!!

Thx!! Sorted!!
Forum: Europe 06-02-2014, 02:34 PM
Replies: 505
Views: 30,841
Posted By tehdutchie
Clutch repairs done for dirty peet. Now he is...

Clutch repairs done for dirty peet. Now he is hunting a chain in Sarajevo...

http://advrider.com/forums/showthread.php?p=24302665#post24302665
Forum: Europe 06-02-2014, 02:29 PM
Replies: 2
Views: 352
Posted By tehdutchie
Any bike shops in Sarajevo, Bosnia?

Friend blew his chain in Sarajevo. Looking for a 520 chain for his 690.

Any leads on shops appreciated, thx!!
Forum: Racing 05-21-2014, 05:34 AM
Replies: 314
Views: 15,504
Posted By tehdutchie
Thx! Ill try and plan around those dates...

Thx!

Ill try and plan around those dates then. Probably will arrive on the 18th, leave on Monday the 29th.
Forum: Racing 05-21-2014, 01:25 AM
Replies: 314
Views: 15,504
Posted By tehdutchie
Ready to book my flight, when should I arrive?

Ready to book my flight, when should I arrive?
Forum: Racing 05-20-2014, 12:56 AM
Replies: 50
Views: 3,861
Posted By tehdutchie
Guillaume leading out :rofl Expect some curve...

Guillaume leading out :rofl Expect some curve balls :freaky
Forum: Racing 05-08-2014, 02:31 AM
Replies: 172
Views: 20,651
Posted By tehdutchie
Have a good one!!

Have a good one!!
Forum: Racing 05-07-2014, 03:41 AM
Replies: 314
Views: 15,504
Posted By tehdutchie
My license is only upto 3500kg... So a serious...

My license is only upto 3500kg... So a serious boxvan should work. Proper box truck not :huh

Ill drive anything, with a working airco that is :clap:deal
Forum: Racing 05-06-2014, 03:12 PM
Replies: 314
Views: 15,504
Posted By tehdutchie
My holiday request is confirmed. Time to book...

My holiday request is confirmed. Time to book that flight into Perth!
Forum: Racing 05-06-2014, 11:38 AM
Replies: 172
Views: 20,651
Posted By tehdutchie
Ouchie... Lets hope they can repair the damages...

Ouchie... Lets hope they can repair the damages done..
Forum: Racing 05-06-2014, 08:13 AM
Replies: 172
Views: 20,651
Posted By tehdutchie
Indeed, the same for Helly. New category in...

Indeed, the same for Helly. New category in Hellas, the 'dgital class'.
Forum: Racing 05-06-2014, 01:24 AM
Replies: 172
Views: 20,651
Posted By tehdutchie
This is SPARTA!!!! ...

This is SPARTA!!!!

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1.0-9/10154411_10152366442467270_1562552213395910857_n.jpg
Forum: Racing 05-02-2014, 08:25 AM
Replies: 314
Views: 15,504
Posted By tehdutchie
Bank of Australia? 😂

Bank of Australia? 😂
Forum: Racing 05-02-2014, 08:22 AM
Replies: 120
Views: 14,821
Posted By tehdutchie
This gear is developed by the leading designers...

This gear is developed by the leading designers of transponder technologies http://www.mylaps.com/

Their approach is different then copying what was on the market already, indeed. But I wouldn't...
Forum: Racing 05-02-2014, 03:13 AM
Replies: 120
Views: 14,821
Posted By tehdutchie
Good thing is that the (firmware) software is...

Good thing is that the (firmware) software is easily accessed and can be adjusted at will, so no worries there :evil
Showing results 1 to 40 of 500

 
Forum Jump

Times are GMT -7.   It's 06:34 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ADVrider 2011-2014