ADVrider

Go Back   ADVrider > Search Forums
User Name
Password
Register Inmates Photos Site Rules Search Today's Posts Mark Forums Read

Showing results 1 to 40 of 282
Search took 0.02 seconds.
Search: Posts Made By: Czechsix
Forum: Racing 02-22-2015, 10:32 PM
Replies: 180
Views: 17,603
Posted By Czechsix
Ditto...who were the lucky winners?

Ditto...who were the lucky winners?
Forum: Racing 01-23-2015, 12:07 PM
Replies: 180
Views: 17,603
Posted By Czechsix
Welcome back, and thanks for the pics and...

Welcome back, and thanks for the pics and reports.

Next year! (right...:evil)
Forum: Racing 01-07-2015, 09:30 PM
Replies: 180
Views: 17,603
Posted By Czechsix
awww, hell. Great try, though! Next year!

awww, hell. Great try, though!

Next year!
Forum: Racing 01-04-2015, 08:38 PM
Replies: 11,280
Views: 839,820
Posted By Czechsix
LOLOL...we take what we can get here, but Coors...

LOLOL...we take what we can get here, but Coors Lite....sigh.

I'll have to head over to Stone and get some Arrogant Bastard before the next F5'ishness, I can tell.
Forum: Racing 01-04-2015, 03:55 PM
Replies: 11,280
Views: 839,820
Posted By Czechsix
Ahoj ToKo, I'll hoist a Starobrno to all the CZ...

Ahoj ToKo, I'll hoist a Starobrno to all the CZ riders...looks pretty good so far, though!
Forum: Racing 01-04-2015, 08:29 AM
Replies: 11,280
Views: 839,820
Posted By Czechsix
Good! But I wonder how that happened? Bad report...

Good! But I wonder how that happened? Bad report initially? I can't believe that if he really had a TBI he'd be back on the piste....IAC, hope he's gonna do well,helluva way to start the race.
Forum: Racing 01-04-2015, 08:25 AM
Replies: 11,280
Views: 839,820
Posted By Czechsix
Jebus...unreal that this happens first stage, and...

Jebus...unreal that this happens first stage, and after all that prep.

Hope that Sennvanbasel winds up OK too. Tough break.
Forum: Racing 01-04-2015, 08:17 AM
Replies: 245
Views: 29,578
Posted By Czechsix
Yay! In for a few!

Yay! In for a few!
Forum: Racing 01-04-2015, 08:13 AM
Replies: 11,280
Views: 839,820
Posted By Czechsix
Good to see Antonio took it easy, and made it in...

Good to see Antonio took it easy, and made it in safe. Heck, even moved up a few places :D
Forum: Racing 01-02-2015, 01:13 AM
Replies: 1,969
Views: 191,757
Posted By Czechsix
Heh. And how, oh boy, and how

Heh. And how, oh boy, and how
Forum: Racing 01-01-2015, 11:45 PM
Replies: 180
Views: 17,603
Posted By Czechsix
I think he's trying to do most of it through...

I think he's trying to do most of it through Twitter...https://twitter.com/AntonioNarino
Forum: Racing 01-01-2015, 06:04 PM
Replies: 180
Views: 17,603
Posted By Czechsix
iiiiinnnnnnnnnnnnnn!!!!!!:d Just paypal'd...

iiiiinnnnnnnnnnnnnn!!!!!!:d

Just paypal'd for a few tickets....
Forum: Racing 12-30-2014, 10:32 PM
Replies: 180
Views: 17,603
Posted By Czechsix
Windcaves, and the Drop Off. Hell, you're in VC,...

Windcaves, and the Drop Off. Hell, you're in VC, you should be out there every weekend :lol3
Forum: Racing 12-30-2014, 01:42 PM
Replies: 180
Views: 17,603
Posted By Czechsix
Gosh, I wonder where that is? :evil Nothing...

Gosh, I wonder where that is? :evil

Nothing like having a local playground to train in, eh?
Forum: Racing 12-28-2014, 11:17 PM
Replies: 180
Views: 17,603
Posted By Czechsix
I'm in for a couple too, if you're doing them. ...

I'm in for a couple too, if you're doing them.

Trade you a few brews over at Stone, mmkay?:freaky
Forum: Thumpers 12-28-2014, 07:53 PM
Replies: 4,785
Views: 1,242,516
Posted By Czechsix
gotta get farkley first!

gotta get farkley first!
Forum: Racing 12-28-2014, 06:31 PM
Replies: 1,969
Views: 191,757
Posted By Czechsix
I'm usually following everything...but there's a...

I'm usually following everything...but there's a home town guy racing this year on a Husky, so I gotta do the right thing....#164, Antonio Narino
Forum: Racing 12-28-2014, 06:23 PM
Replies: 1,969
Views: 191,757
Posted By Czechsix
The heck with Red and Orange, I'm rooting for the...

The heck with Red and Orange, I'm rooting for the Bultaco guy!
Forum: Racing 12-28-2014, 12:27 AM
Replies: 1,969
Views: 191,757
Posted By Czechsix
I thought there was only one?

I thought there was only one?
Forum: Thumpers 12-27-2014, 05:07 PM
Replies: 4,785
Views: 1,242,516
Posted By Czechsix
Heheh....stalker :lol3

Heheh....stalker :lol3
Forum: Racing 12-27-2014, 11:53 AM
Replies: 1,969
Views: 191,757
Posted By Czechsix
So on to the important stuff....when're the...

So on to the important stuff....when're the T-Shirts coming out?
Forum: Thumpers 12-27-2014, 11:50 AM
Replies: 4,785
Views: 1,242,516
Posted By Czechsix
Ah, what the heck...just bought a '15 model, time...

Ah, what the heck...just bought a '15 model, time to farkle and spend some time reading threads, here and on the TW forum.
Forum: Racing 12-26-2014, 03:45 PM
Replies: 1,969
Views: 191,757
Posted By Czechsix
Dang, looking at the list....very few USA entries...

Dang, looking at the list....very few USA entries this year. :cry
Forum: Racing 12-23-2014, 07:12 PM
Replies: 1,969
Views: 191,757
Posted By Czechsix
Getting closer....nice. Tagged for updates!

Getting closer....nice. Tagged for updates!
Forum: Old's Cool 10-03-2014, 07:01 PM
Replies: 41
Views: 11,388
Posted By Czechsix
newer ones have a leading link front, and you can...

newer ones have a leading link front, and you can retrofit LL fronts to others. A few folks have done full suspension...but yeah, it's mostly tires and seat and slow speed.
Forum: Racing 09-21-2014, 11:34 PM
Replies: 12
Views: 2,083
Posted By Czechsix
RIP Ron. Quite a loss

RIP Ron.

Quite a loss
Forum: Thumpers 05-11-2014, 11:40 PM
Replies: 11,204
Views: 1,644,422
Posted By Czechsix
Heh, I remember buying that mag off the newstand....

Heh, I remember buying that mag off the newstand.

Yeah...those were the days. Hell, I still miss Granny King from other activities.

No magazines like that nowadays.
Forum: Old's Cool 02-08-2014, 05:51 AM
Replies: 72
Views: 14,615
Posted By Czechsix
Hey! I forgot about this thread! Yeah,...

Hey! I forgot about this thread!

Yeah, what's the status?
Forum: Thumpers 05-15-2013, 10:10 PM
Replies: 8,948
Views: 1,846,644
Posted By Czechsix
Anyone have any feedback on conn rods for the...

Anyone have any feedback on conn rods for the XR4?

Yep, it's that time. I'm leaning to just going Wiseco, but if there's something better at a decent price.....
Forum: Racing 01-08-2013, 02:31 PM
Replies: 18,421
Views: 1,220,662
Posted By Czechsix
Yep, Qatar is Chevy powered, built by Damen...

Yep, Qatar is Chevy powered, built by Damen Jeffries. Chicherit is SMG Gache, Chevy powered.
Forum: Racing 01-08-2013, 02:21 PM
Replies: 8
Views: 1,972
Posted By Czechsix
Oh crap, that's bad news. Tagging this thread for...

Oh crap, that's bad news. Tagging this thread for further info...yeah, and he needs to get home asap.
Forum: Thumpers 01-06-2013, 03:11 PM
Replies: 8,948
Views: 1,846,644
Posted By Czechsix
%@^@%^&%$& conn rod....

:cry

Dammit. I really didn't want to split the case.

Damn.
Forum: Thumpers 01-06-2013, 02:11 PM
Replies: 8,948
Views: 1,846,644
Posted By Czechsix
Go Boyer! From google translate and the...

Go Boyer!

From google translate and the Dakar site:

"bike only costs 3500 euros! '
This time comeback for Nicolas Boyer. He loves the bike in all its forms, and practice since the age of seven...
Forum: Thumpers 01-06-2013, 02:09 PM
Replies: 8,948
Views: 1,846,644
Posted By Czechsix
Should fit fine, I'm running a 130/90-18 D606 on...

Should fit fine, I'm running a 130/90-18 D606 on mine.
Forum: Racing 01-06-2013, 12:39 AM
Replies: 18,421
Views: 1,220,662
Posted By Czechsix
BB - thanks for the updates, great work!

BB - thanks for the updates, great work!
Forum: Racing 01-01-2013, 11:49 PM
Replies: 572
Views: 66,666
Posted By Czechsix
Request sent, just in case you need another...

Request sent, just in case you need another tester.

Thanks - looks like an interesting product.
Forum: Racing 01-01-2013, 11:34 PM
Replies: 288
Views: 38,286
Posted By Czechsix
Yay! In!:clap

Yay! In!:clap
Forum: Racing 01-01-2013, 10:20 PM
Replies: 5,800
Views: 717,981
Posted By Czechsix
[QUOTE=c.vestal;20375333]Made some avatars to...

[QUOTE=c.vestal;20375333]Made some avatars to show your support for Pyn and or Kevin Muggleton.
Right Click and save the image to your computer. (or whatever your do for iDevices)
/QUOTE]

Nice!...
Forum: Thumpers 10-26-2012, 10:17 PM
Replies: 11,204
Views: 1,644,422
Posted By Czechsix
YOU AGAIN! :D I think it's the usual with...

YOU AGAIN! :D

I think it's the usual with XR's, just look for abuse. I'm in your same general area and I see cracked frames around kickstands, and lots of heavily damaged bottom frame areas. I'll...
Forum: Thumpers 10-26-2012, 09:37 PM
Replies: 86
Views: 32,506
Posted By Czechsix
http://www.africanqueens.de/html/xr600.html

http://www.africanqueens.de/html/xr600.html
Showing results 1 to 40 of 282

 
Forum Jump

Times are GMT -7.   It's 06:13 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ADVrider 2011-2015