ADVrider

Go Back   ADVrider > Search Forums
User Name
Password
Register Inmates Photos Site Rules Search Today's Posts Mark Forums Read

Showing results 1 to 40 of 500
Search took 0.03 seconds.
Search: Posts Made By: mattmus4357
Forum: Tejas and the Gulf States 09-15-2014, 08:06 PM
Replies: 88,362
Views: 4,361,525
Posted By mattmus4357
I'm not back for good just yet. Just wanted to...

I'm not back for good just yet. Just wanted to stop in and say hey!

Been really busy with classes, flying, and work. I'm covering our TN territory now so I'm over here every week through October....
Forum: Tejas and the Gulf States 09-15-2014, 02:18 PM
Replies: 88,362
Views: 4,361,525
Posted By mattmus4357
I see...we've all got jokes ehh? If my damn...

I see...we've all got jokes ehh?

If my damn chain would have stayed on for more than 3 miles at a time it would have only taken me 9 hrs!

Btw, hey guys!
Forum: Tejas and the Gulf States 07-20-2014, 08:38 PM
Replies: 88,362
Views: 4,361,525
Posted By mattmus4357
I haven't ridden the trails up here in over 6...

I haven't ridden the trails up here in over 6 years. They've changed quite a bit since then so I'm looking forward to it. I used to be able to ride 20+ miles and be fine. I rode 4 miles both today...
Forum: Tejas and the Gulf States 07-20-2014, 07:43 PM
Replies: 88,362
Views: 4,361,525
Posted By mattmus4357
Ha. But no, it's a two-wheeled beast....

Ha.

But no, it's a two-wheeled beast. There's only one catch......
Forum: Tejas and the Gulf States 07-20-2014, 07:25 PM
Replies: 88,362
Views: 4,361,525
Posted By mattmus4357
Guess who got a new bike........THIS GUY!!!!!...

Guess who got a new bike........THIS GUY!!!!! Almost time to start riding the motorcycle again!!
Forum: Tejas and the Gulf States 07-17-2014, 10:00 PM
Replies: 88,362
Views: 4,361,525
Posted By mattmus4357
When I stop and think about it I realize how long...

When I stop and think about it I realize how long it's been since I've ridden, but the time has really passed quickly.





I think you're right, it'll be a good way to get out and put some...
Forum: Tejas and the Gulf States 07-17-2014, 03:49 PM
Replies: 88,362
Views: 4,361,525
Posted By mattmus4357
Oh so now you're going to start with the name...

Oh so now you're going to start with the name calling? I see how it's going to be... :chace :turkish
Forum: Tejas and the Gulf States 07-17-2014, 02:58 PM
Replies: 88,362
Views: 4,361,525
Posted By mattmus4357
I saw you gearing up after work the other day....

I saw you gearing up after work the other day. I'm going to kick your bike over and take your spot...deal with it. :deal
Forum: Tejas and the Gulf States 07-17-2014, 02:21 PM
Replies: 88,362
Views: 4,361,525
Posted By mattmus4357
Nahh, the one they gave me at the hospital still...

Nahh, the one they gave me at the hospital still works! :evil
Forum: Tejas and the Gulf States 07-17-2014, 02:18 PM
Replies: 88,362
Views: 4,361,525
Posted By mattmus4357
......after I get a new helmet of course :rofl

......after I get a new helmet of course :rofl
Forum: Tejas and the Gulf States 07-17-2014, 02:17 PM
Replies: 88,362
Views: 4,361,525
Posted By mattmus4357
Well folks, good news. I've been cleared to start...

Well folks, good news. I've been cleared to start getting out of my brace for 4-6 hours a day over the next 3 weeks. I've been getting out of it at home at night and over the weekends for a week or...
Forum: Tejas and the Gulf States 06-25-2014, 07:27 AM
Replies: 5,408
Views: 199,887
Posted By mattmus4357
NO NOT THE STRIP JOINT ok fine just let me know...

NO NOT THE STRIP JOINT ok fine just let me know when you want me to go :freaky
Forum: Tejas and the Gulf States 06-23-2014, 11:16 AM
Replies: 88,362
Views: 4,361,525
Posted By mattmus4357
:rofl There are getting to be too many gimps...

:rofl

There are getting to be too many gimps on this board. We need to chill out with the injuries!
Forum: Tejas and the Gulf States 06-21-2014, 09:32 PM
Replies: 88,362
Views: 4,361,525
Posted By mattmus4357
Man, I hate to hear that. I hope everyone heals...

Man, I hate to hear that. I hope everyone heals up alright!
Forum: Tejas and the Gulf States 06-19-2014, 10:56 PM
Replies: 88,362
Views: 4,361,525
Posted By mattmus4357
I'm guessing you haven't edited on an upgraded...

I'm guessing you haven't edited on an upgraded 27" iMac? Even an upgraded 21" for that matter. GREAT video editing platform. Tons of performance, great monitor, ability to add more ram, high...
Forum: Tejas and the Gulf States 06-19-2014, 07:25 AM
Replies: 88,362
Views: 4,361,525
Posted By mattmus4357
Yep! First time heading up there, I've been...

Yep! First time heading up there, I've been wanting to go since I was a kid, just never been able to. I figure since I can't ride out to CO this year I might as well do this instead. I'd like to fly...
Forum: Tejas and the Gulf States 06-18-2014, 09:37 PM
Replies: 88,362
Views: 4,361,525
Posted By mattmus4357
I'm healing up just fine. I went to the doctor...

I'm healing up just fine. I went to the doctor Monday and she said everything is stabilized and looks good. One more month in the brace, and then a two week shedding process before I'm officially out...
Forum: Tejas and the Gulf States 06-18-2014, 06:28 PM
Replies: 88,362
Views: 4,361,525
Posted By mattmus4357
Welcome to my world. Heal up old man! :clap

Welcome to my world. Heal up old man! :clap
Forum: Europe 06-01-2014, 09:22 PM
Replies: 17
Views: 1,132
Posted By mattmus4357
Got a place for me to crash? :D I've heard...

Got a place for me to crash? :D

I've heard good things about Cork. I'd like to rent a car and make my way down there and then up to Killarney and the Cliffs of Moher. Basically just circle the...
Forum: Tejas and the Gulf States 05-31-2014, 09:53 AM
Replies: 88,362
Views: 4,361,525
Posted By mattmus4357
:asshat :fyyff

:asshat :fyyff
Forum: Tejas and the Gulf States 05-30-2014, 07:09 PM
Replies: 88,362
Views: 4,361,525
Posted By mattmus4357
Any of you FF's been to Ireland or the Isle of...

Any of you FF's been to Ireland or the Isle of Man TT? I'm thinking I may go for a couple of weeks next summer.
Forum: Tejas and the Gulf States 05-30-2014, 07:07 PM
Replies: 88,362
Views: 4,361,525
Posted By mattmus4357
:rofl Sounds right to me!

:rofl

Sounds right to me!
Forum: Europe 05-29-2014, 04:02 PM
Replies: 17
Views: 1,132
Posted By mattmus4357
Just started researching Ireland as I'm planning...

Just started researching Ireland as I'm planning on doing the same thing! I want to do Ireland for 4-5 days, hit up the IOMTT and then head over to England for a few days. I was planning on renting a...
Forum: Tejas and the Gulf States 05-26-2014, 08:05 PM
Replies: 2,146
Views: 70,276
Posted By mattmus4357
I am pretty sure I know right where that is Tim,...

I am pretty sure I know right where that is Tim, but I wont be able to get up there for a few months.


:rofl


If my previous tag was any indication, it'll be 3 months before any of y'all get...
Forum: Tejas and the Gulf States 05-16-2014, 09:44 PM
Replies: 88,362
Views: 4,361,525
Posted By mattmus4357
:thumb You rock. Looks like y'all are having...

:thumb

You rock. Looks like y'all are having a good time down there! Keep it up :clap
Forum: Tejas and the Gulf States 05-16-2014, 08:05 AM
Replies: 88,362
Views: 4,361,525
Posted By mattmus4357
Thanks sir!

Thanks sir!
Forum: Tejas and the Gulf States 05-16-2014, 07:20 AM
Replies: 88,362
Views: 4,361,525
Posted By mattmus4357
Anybody wanna pick up my SLAP shirt for me? I...

Anybody wanna pick up my SLAP shirt for me? I don't think I'll be able to make it down there like I originally planned...
Forum: Tejas and the Gulf States 05-09-2014, 07:10 PM
Replies: 88,362
Views: 4,361,525
Posted By mattmus4357
I'm a big believer in ATGATT, but I'll have to...

I'm a big believer in ATGATT, but I'll have to make an exception for her.

:eek1
Forum: Tejas and the Gulf States 05-07-2014, 10:44 AM
Replies: 88,362
Views: 4,361,525
Posted By mattmus4357
:y0!

:y0!
Forum: Tejas and the Gulf States 05-07-2014, 10:30 AM
Replies: 88,362
Views: 4,361,525
Posted By mattmus4357
:rofl I'll use that this weekend

:rofl

I'll use that this weekend
Forum: Tejas and the Gulf States 05-07-2014, 09:30 AM
Replies: 88,362
Views: 4,361,525
Posted By mattmus4357
TELL ME WHO IT IS! I'M DYING TO KNOW! Was it...

TELL ME WHO IT IS! I'M DYING TO KNOW!

Was it the drunk ladies at the bar Saturday that I had convinced I had been in a drunk driving accident? They just couldn't believe I was drinking again :rofl
Forum: Tejas and the Gulf States 05-07-2014, 09:27 AM
Replies: 5,408
Views: 199,887
Posted By mattmus4357
I may swing by for a bit and enjoy the nice...

I may swing by for a bit and enjoy the nice <s>company</s> weather.
Forum: Tejas and the Gulf States 05-07-2014, 09:19 AM
Replies: 88,362
Views: 4,361,525
Posted By mattmus4357
Huh? What? Spy? Who? I do want to go...

Huh? What? Spy? Who?

I do want to go swimming though!
Forum: Tejas and the Gulf States 05-07-2014, 09:19 AM
Replies: 88,362
Views: 4,361,525
Posted By mattmus4357
It's healing up! The muscle soreness stopped last...

It's healing up! The muscle soreness stopped last week and it was just the sharp pain of the fractures after that. Now that's turned in to a dull soreness so I'm feeling pretty good! I sat on the...
Forum: Tejas and the Gulf States 05-07-2014, 07:54 AM
Replies: 88,362
Views: 4,361,525
Posted By mattmus4357
Oh yeah, not a scratch on it and never offroaded....

Oh yeah, not a scratch on it and never offroaded. Always rubber side down! Washed regularly with Ozark Mountain river water...

:rofl

I'm gonna keep it and rebuild it into an absolute monster of...
Forum: Tejas and the Gulf States 05-06-2014, 11:41 PM
Replies: 88,362
Views: 4,361,525
Posted By mattmus4357
I've got a TW I'll sell ya cheap...:deal ...

I've got a TW I'll sell ya cheap...:deal


:rofl
Forum: Tejas and the Gulf States 05-03-2014, 07:19 AM
Replies: 275
Views: 20,758
Posted By mattmus4357
:rofl They may be on to something!

:rofl

They may be on to something!
Forum: Tejas and the Gulf States 05-01-2014, 09:08 PM
Replies: 8,923
Views: 712,823
Posted By mattmus4357
That thing is just too cool! I gotta find me a...

That thing is just too cool! I gotta find me a toy like that :clap
Forum: Tejas and the Gulf States 05-01-2014, 08:23 PM
Replies: 88,362
Views: 4,361,525
Posted By mattmus4357
I mean, would you keep a phone filled with midget...

I mean, would you keep a phone filled with midget porn? Didn't think so.

:lol3
Forum: Tejas and the Gulf States 05-01-2014, 08:20 PM
Replies: 275
Views: 20,758
Posted By mattmus4357
:clap Now why the hell couldn't you find it...

:clap

Now why the hell couldn't you find it when you retraced the route?! :1drink
Showing results 1 to 40 of 500

 
Forum Jump

Times are GMT -7.   It's 06:13 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ADVrider 2011-2014