ADVrider

Go Back   ADVrider > Search Forums
User Name
Password
Register Inmates Photos Site Rules Search Today's Posts Mark Forums Read

Showing results 1 to 40 of 136
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: livingintron
Forum: Thumpers 09-23-2009, 08:37 AM
Replies: 3
Views: 957
Posted By livingintron
Yeah I have tried that, and it seems to wiggle in...

Yeah I have tried that, and it seems to wiggle in the socket freely, but cannot get it out?????
Forum: Thumpers 09-23-2009, 07:13 AM
Replies: 3
Views: 957
Posted By livingintron
Bmw F650gs Stop Light??!!??!!

Does anyone know if there is a trick to taking out the rear brake light bulb on a F650GS??? Or is mine just corroded in the socket?

After my last ride my taillight went out so I took off the lens...
Forum: Ride reports 07-16-2009, 07:47 AM
Replies: 13
Views: 919
Posted By livingintron
From the town of Bridgeport we went back to a...

From the town of Bridgeport we went back to a little campground. On the 8 mile ride to the campground it was pretty much all cattle ranch!! Probably the biggest ranch, and most cows I have ever seen...
Forum: Ride reports 07-16-2009, 07:41 AM
Replies: 13
Views: 919
Posted By livingintron
From Yosemite we rode up to a cool little town...

From Yosemite we rode up to a cool little town about 30 miles north of the Tioga Pass. It was a nice little town and they had great fishing spots surrounding it.

We stopped and ate at the...
Forum: Ride reports 07-16-2009, 07:30 AM
Replies: 13
Views: 919
Posted By livingintron
After we made it out of the Valley we made a mad...

After we made it out of the Valley we made a mad dash out of the Park. The ride on the 120/Tioga Pass was beautiful, and a lot less people.
...
Forum: Ride reports 07-15-2009, 03:46 PM
Replies: 13
Views: 919
Posted By livingintron
As soon as we started down into the valley the...

As soon as we started down into the valley the temp raised about 10 degrees, and the people started multiplying like damn wet gremlins!!!

This is about when the nice cruise ended
...
Forum: Ride reports 07-15-2009, 03:39 PM
Replies: 13
Views: 919
Posted By livingintron
Thats awesome!! I gotta print that one out for my...

Thats awesome!! I gotta print that one out for my uncle.
Forum: Ride reports 07-15-2009, 03:28 PM
Replies: 13
Views: 919
Posted By livingintron
Once we where into the park the traffic thinned...

Once we where into the park the traffic thinned out, and the ride got more enjoyable.

http://livingintron.smugmug.com/photos/591898614_UpwtQ-L.jpg
...
Forum: Ride reports 07-15-2009, 03:20 PM
Replies: 13
Views: 919
Posted By livingintron
Haha, Yeah my uncle is the Mexican MacGyver. Muy...

Haha, Yeah my uncle is the Mexican MacGyver. Muy crafty!:rofl

http://livingintron.smugmug.com/photos/592234118_jnLDt-XL.jpg

He actually made the front highway peg assembly the day before we...
Forum: Ride reports 07-15-2009, 01:30 PM
Replies: 13
Views: 919
Posted By livingintron
Our view of the lake from camp in Rock Creek ...

Our view of the lake from camp in Rock Creek

http://livingintron.smugmug.com/photos/591905857_DDET5-L.jpg

Fishing the lake too

http://livingintron.smugmug.com/photos/591905970_FiUwj-L.jpg
...
Forum: Ride reports 07-15-2009, 12:54 PM
Replies: 13
Views: 919
Posted By livingintron
When we got to Bishop we found a hardware store...

When we got to Bishop we found a hardware store where we found a GIANT bolt we managed to "install" as a new and improved highway peg.

http://livingintron.smugmug.com/photos/591904333_K8EMs-L.jpg...
Forum: Ride reports 07-15-2009, 12:35 PM
Replies: 13
Views: 919
Posted By livingintron
Yosemite Weekend Run

So a few weeks ago my uncle and I planned to do a weekend ride to Yosemite for the weekend. This was my fist time to Yosemite, and my uncles first long ride so we where both semi-noobs to this ride....
Forum: Thumpers 07-14-2009, 09:35 AM
Replies: 1
Views: 884
Posted By livingintron
xr650l Lowering pegs?????????

Does anyone know of any lowering brackets for the pegs on a XR650L?? I have a pair on my BMW f650gs and love them. They make it easier to stand and sit, and give a better riding position since I am...
Forum: West California, the desert southwest and whatever is left 06-15-2009, 09:46 AM
Replies: 31
Views: 1,134
Posted By livingintron
hey guys, it was great to ride with everyone. I...

hey guys, it was great to ride with everyone. I had a great time rippin' around with Razr, was a blast riding with someone with skillz.

I made it back from lunch with no back brake, luckily the...
Forum: West California, the desert southwest and whatever is left 06-13-2009, 03:22 PM
Replies: 31
Views: 1,134
Posted By livingintron
Hey guys hope to find you guys up there tomorrow...

Hey guys hope to find you guys up there tomorrow morning. I will just look for the group with the biggest bikes, and most gadgets on their handlebars.

Had a blast on this ride last year, sure this...
Forum: Thumpers 06-09-2009, 07:27 AM
Replies: 6
Views: 414
Posted By livingintron
Thanks guys! guess I just gotta get to pumpin' ...

Thanks guys! guess I just gotta get to pumpin'

Haha, thanks for the simpleton instructions for getting the air out Truckin_Thumper, guess thats the kind of instructions I need. Oh well only way...
Forum: Thumpers 06-09-2009, 06:43 AM
Replies: 6
Views: 414
Posted By livingintron
I'm a shitty mechanic! Need brake help!

So to begin with I dont know shit about bike maintenance, but am trying to learn how to do this crap myself since I ride so much.

I recently decided to do a full maintenance on my f650gs because...
Forum: Ride reports 04-09-2009, 10:06 AM
Replies: 34
Views: 5,242
Posted By livingintron
Tell me about it! This is the strangest ride I...

Tell me about it! This is the strangest ride I have been on, and I have been on some crazy ones.

Yeah I thought about it for a while about posting pictures of the bike, and I feel bad causing a...
Forum: Ride reports 04-06-2009, 03:17 PM
Replies: 34
Views: 5,242
Posted By livingintron
Wow, thats good to know the rider was found...

Wow, thats good to know the rider was found alive! Not sure what the riders deal was, but good thing you guys controlled whatever the situation was so well. He's a lucky guy.

We where just trying...
Forum: Ride reports 04-06-2009, 01:05 PM
Replies: 34
Views: 5,242
Posted By livingintron
They where kicking everyone off the mountain so...

They where kicking everyone off the mountain so they could look for the body. By the time we made it down they had Police blocking off the entrace. I was going to take some pictures, but the cops...
Forum: Ride reports 04-06-2009, 12:21 PM
Replies: 34
Views: 5,242
Posted By livingintron
Yeah it was kinda weird knowing I had the...

Yeah it was kinda weird knowing I had the pictures after I leared what happened. Really sad someone would come to this, but I think its better he did away from most people, in such a pretty place.
Forum: Ride reports 04-06-2009, 11:16 AM
Replies: 34
Views: 5,242
Posted By livingintron
Here are the rest of the pics on the way to the...

Here are the rest of the pics on the way to the top.

http://livingintron.smugmug.com/photos/506650263_uSQn8-M.jpg

http://livingintron.smugmug.com/photos/506651129_PHDVa-M.jpg
...
Forum: Ride reports 04-06-2009, 10:50 AM
Replies: 34
Views: 5,242
Posted By livingintron
Well here are pics of the Harley Beautiful bike...

Well here are pics of the Harley
Beautiful bike on a rough road
http://livingintron.smugmug.com/photos/506651175_nXhyd-M.jpg

http://livingintron.smugmug.com/photos/506651192_GvkTT-M.jpg
...
Forum: Ride reports 04-06-2009, 10:47 AM
Replies: 34
Views: 5,242
Posted By livingintron
http://livingintron.smugmug.com/photos/506650046_6...

http://livingintron.smugmug.com/photos/506650046_6TtKM-M.jpg

http://livingintron.smugmug.com/photos/506650782_LaBws-M.jpg

http://livingintron.smugmug.com/photos/506650621_gZjdq-M.jpg

Nice...
Forum: Ride reports 04-06-2009, 10:41 AM
Replies: 34
Views: 5,242
Posted By livingintron
Heading up Maple springs road through Silverado...

Heading up Maple springs road through Silverado Canyon
http://livingintron.smugmug.com/photos/506649818_npK3F-M.jpg

http://livingintron.smugmug.com/photos/506650126_ZMFvg-M.jpg

My cousin...
Forum: Ride reports 04-06-2009, 10:34 AM
Replies: 34
Views: 5,242
Posted By livingintron
My dads new KLR, he would be loaning to my uncle....

My dads new KLR, he would be loaning to my uncle.
http://livingintron.smugmug.com/photos/506649164_YS8vn-M.jpg

http://livingintron.smugmug.com/photos/506649425_E74ss-M.jpg
...
Forum: Ride reports 04-06-2009, 10:30 AM
Replies: 34
Views: 5,242
Posted By livingintron
A Death On The Mountain

So what started off as a beautiful day for a ride in Souther California unfolded to a drama where a fellow rider lost his life.

I had planned a ride up to Saddleback mountain; a local quicky fix...
Forum: Thumpers 03-26-2009, 08:04 AM
Replies: 35
Views: 3,856
Posted By livingintron
This it??

Is this the proof you where looking for?? Found this pic somewhere on here, pretty bad ass! Pretty sure its a Suzuki drz400.

http://livingintron.smugmug.com/photos/499309978_wCyNY-L.jpg
Forum: Equipment 02-12-2009, 09:32 AM
Replies: 25
Views: 1,214
Posted By livingintron
That is one hell of a kit!! wish I had that kit...

That is one hell of a kit!! wish I had that kit at home even to change tires. I use my small kit for everything (pain in the ass!!)

I would carry that on my beemer for a long trip, but not on my...
Forum: Equipment 02-12-2009, 08:32 AM
Replies: 25
Views: 1,214
Posted By livingintron
Great tip with the bolting the fender back down...

Great tip with the bolting the fender back down with rubber washers Swingset! I'm gonna for sure do that to whatever bag I get.

Barnone, I have pretty much gotten full on blowouts from rocks on...
Forum: Equipment 02-11-2009, 03:53 PM
Replies: 25
Views: 1,214
Posted By livingintron
Great thanks guys! Do you have any problems with...

Great thanks guys! Do you have any problems with the fender bag falling off?? I had the MSR fender bag and it fell off all the time, and one time at night and never saw it again.

It will be going...
Forum: Equipment 02-11-2009, 03:26 PM
Replies: 25
Views: 1,214
Posted By livingintron
Perfect!!

Awesome, Thanks Marin KTM. That was exactly what I was looking for!!:clap I have everything already, just need to get pack down to what I really need.

Using the front tube in the rear was the...
Forum: Equipment 02-11-2009, 11:43 AM
Replies: 25
Views: 1,214
Posted By livingintron
Spare Tubes!?!

Hey guys just trying to figure out a good spare tube/ fat kit. I have had a few flats in my past few rides. It seems I either dont have the right stuff, or carry too much shit and dont end up needing...
Forum: West California, the desert southwest and whatever is left 02-11-2009, 09:23 AM
Replies: 353
Views: 12,562
Posted By livingintron
Hey Bourkeco, thanks for stickin' around with me...

Hey Bourkeco, thanks for stickin' around with me when my bike went down! Funny, when I got it home I took it over my pops house for him to look at it and just like always he turned it on and it...
Forum: Thumpers 02-11-2009, 09:00 AM
Replies: 22
Views: 2,432
Posted By livingintron
Thanks for all the compliments, and info guys!!...

Thanks for all the compliments, and info guys!! So far I am loving the bike, but still need some work. From my experience with other bikes it will never really be done.

Ben, thanks for the link...
Forum: Thumpers 02-10-2009, 02:49 PM
Replies: 70,422
Views: 7,034,216
Posted By livingintron
New XRL owner

Hey guys, just joined the XRL group. Posted some of the cleanup I did on it. I would love any additional info on mods I should do to it.

Next on my list so far is to get the Emissions block off...
Forum: West California, the desert southwest and whatever is left 02-10-2009, 02:44 PM
Replies: 353
Views: 12,562
Posted By livingintron
Haha, I think thats me!! I couldnt see shit! I...

Haha, I think thats me!! I couldnt see shit! I almost hit poor Imgonnasnap Mike, and he was just trying to give me a hand. Couldnt see him till I was right up on him.

Hey, thanks everyone for the...
Forum: Thumpers 02-10-2009, 02:33 PM
Replies: 22
Views: 2,432
Posted By livingintron
Pics from this weekends ride. Ran awesome untill...

Pics from this weekends ride. Ran awesome untill it died on me; probably due to the whole riding across rivers thing. I'm sure I will get it back thumpin' soon.
...
Forum: Thumpers 02-10-2009, 02:29 PM
Replies: 22
Views: 2,432
Posted By livingintron
Whats the Daves mod?? I'm very interested since I...

Whats the Daves mod?? I'm very interested since I think I got crap in the carb riding the Bradshaw bomb run this weekend.
Forum: Thumpers 02-10-2009, 02:23 PM
Replies: 22
Views: 2,432
Posted By livingintron
mounted smaller turn signals, which I would still...

mounted smaller turn signals, which I would still manage to have broken one already after one ride!

http://livingintron.smugmug.com/photos/468045604_7K8ZC-L.jpg
...
Showing results 1 to 40 of 136

 
Forum Jump

Times are GMT -7.   It's 07:10 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ADVrider 2011-2014