View Single Post
Old 01-15-2013, 07:24 AM   #393
Flood OP
F5lood.

Flood's Avatar

Oddometer: 10,161
Quote:
Originally Posted by Bluebull2007 View Post
Morning all, not going to be able to follow today - Im all day at the doc.

From Casteu.fr
Mardi 15 janvier 2013 – Etape 10 : Cordoba – La Rioja

Ce mardi, David n’a pas pris le départ de la 10e étape Cordoba – La Rioja, ayant été contraint à l’abandon à l’issue de la 9e étape disputée lundi.
Ayant chuté après avoir percuté une vache sur la piste au km 120, David été blessé à l’épaule.

“J’ai les ligaments reliant la clavicule et l’omoplate arrachés. Donc cela devient très difficile pour moi de continuer à mi-parcours. Je suis très déçu pour mes partenaires et pour toutes les personnes qui sont derrière moi” explique David qui occupait la 1re place du classement général avant cet accident.
“Je reste sur place pour assurer mon rôle de manager dans le team en soutenant Romain Souvignet” conclut David.
Solidaire, Romain Souvignet a assisté David durant son malheur, c’est la raison pour laquelle le second pilote du team Casteu a perdu autant de places.

Tuesday, David did not take the start of the 10th stage Cordoba - La Rioja, having been forced to retire at the end of the 9th stage played Monday.
Who fell after hitting a cow on the track at km 120, David was wounded in the shoulder.

"I have the ligaments connecting the clavicle and scapula torn. So it becomes very difficult for me to continue to mid-term. I am very disappointed for my partner and all the people behind me, "says David who was the 1st place overall before the accident.
"I remain on site to ensure my role as team manager in supporting Souvignet Roman" concludes David.
Solidarity Souvignet Roman attended David in his misfortune, this is the reason why the second rider Casteu lost many places.

.

RallyRAIDio on Twitter
RallyRAIDio on Facebook
Flood is offline