ADVrider

Go Back   ADVrider > Riding > Regional forums
User Name
Password
Register Inmates Photos Site Rules Search Today's Posts Mark Forums Read

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Old 07-13-2013, 08:15 AM   #3991
wb57
Beastly Adventurer
 
wb57's Avatar
 
Joined: Oct 2009
Location: Central NC
Oddometer: 6,280
Excellent!
Fire away with a new one. I think I have about 18 minutes before the next storm rolls thorugh...
__________________
'10 Kawasaki Concours (EB)
'11 Kawasaki Versys

Turning money into spent fossil fuels.
(Smiley crap is implied in all posts.)
wb57 is online now   Reply With Quote
Old 07-13-2013, 08:20 AM   #3992
T
Yippee Ki Yay
 
T's Avatar
 
Joined: Jun 2007
Location: DE
Oddometer: 4,941
New Theme: Anything, I mean anything Tour de France related. A bike, a yellow jersey, name of a team/participant....you did hear me say anything?



This BTW was the bicycle Eddy Merckx won the 1976 TDF on. He was a real badass.
__________________
Inconsequential Adventurer
T is offline   Reply With Quote
Old 07-13-2013, 08:52 AM   #3993
petepuma
Gnarly Adventurer
 
petepuma's Avatar
 
Joined: Jan 2011
Location: Colorado Springs
Oddometer: 324


Doed this count.....Garmin sponsered..
Or

The shame....


sent via mental telepathy
__________________
05 KLR 650
petepuma is offline   Reply With Quote
Old 07-13-2013, 09:45 AM   #3994
T
Yippee Ki Yay
 
T's Avatar
 
Joined: Jun 2007
Location: DE
Oddometer: 4,941
Rock on Pete....and too bad about that Lance character.
__________________
Inconsequential Adventurer
T is offline   Reply With Quote
Old 07-13-2013, 10:21 AM   #3995
petepuma
Gnarly Adventurer
 
petepuma's Avatar
 
Joined: Jan 2011
Location: Colorado Springs
Oddometer: 324
How about an Observatory dome....






sent via mental telepathy
__________________
05 KLR 650
petepuma is offline   Reply With Quote
Old 07-14-2013, 05:32 AM   #3996
T
Yippee Ki Yay
 
T's Avatar
 
Joined: Jun 2007
Location: DE
Oddometer: 4,941
Grab: Observatory Dome. Sorry for the long range shot.


__________________
Inconsequential Adventurer
T is offline   Reply With Quote
Old 07-14-2013, 05:36 AM   #3997
T
Yippee Ki Yay
 
T's Avatar
 
Joined: Jun 2007
Location: DE
Oddometer: 4,941
New Theme: An artist; any genre. Get a name, sign, picture, reference etc. Living or dead.

Edgar Allan Poe


__________________
Inconsequential Adventurer
T is offline   Reply With Quote
Old 07-17-2013, 04:34 PM   #3998
truck6driver
The Fireman
 
truck6driver's Avatar
 
Joined: Sep 2007
Location: Hope Mills, N.C.
Oddometer: 7,056
Frank Tenney Johnson....Painter from 1874 to 1939



Ray
truck6driver is offline   Reply With Quote
Old 07-17-2013, 04:53 PM   #3999
wb57
Beastly Adventurer
 
wb57's Avatar
 
Joined: Oct 2009
Location: Central NC
Oddometer: 6,280
Dang.
Bruced pic:

__________________
'10 Kawasaki Concours (EB)
'11 Kawasaki Versys

Turning money into spent fossil fuels.
(Smiley crap is implied in all posts.)
wb57 is online now   Reply With Quote
Old 07-17-2013, 04:53 PM   #4000
T
Yippee Ki Yay
 
T's Avatar
 
Joined: Jun 2007
Location: DE
Oddometer: 4,941
He (Frank Tenney Johnson) did some cool stuff'.



Nice work.
__________________
Inconsequential Adventurer
T is offline   Reply With Quote
Old 07-17-2013, 07:56 PM   #4001
truck6driver
The Fireman
 
truck6driver's Avatar
 
Joined: Sep 2007
Location: Hope Mills, N.C.
Oddometer: 7,056
OK lets do your bike on a bridge over any body of water. (river, creek, stream, lake, etc....)



Ray
truck6driver is offline   Reply With Quote
Old 07-18-2013, 05:07 AM   #4002
T
Yippee Ki Yay
 
T's Avatar
 
Joined: Jun 2007
Location: DE
Oddometer: 4,941
Grab: Bike on bridge over water

__________________
Inconsequential Adventurer
T is offline   Reply With Quote
Old 07-18-2013, 05:11 AM   #4003
T
Yippee Ki Yay
 
T's Avatar
 
Joined: Jun 2007
Location: DE
Oddometer: 4,941
New Idea: Gimme Five!

Bike + sign that indicates something is 5/five miles, kilometers, feet, any measure of distance away.


__________________
Inconsequential Adventurer
T is offline   Reply With Quote
Old 07-18-2013, 08:05 AM   #4004
truck6driver
The Fireman
 
truck6driver's Avatar
 
Joined: Sep 2007
Location: Hope Mills, N.C.
Oddometer: 7,056
Hmmmm.
truck6driver is offline   Reply With Quote
Old 07-18-2013, 01:49 PM   #4005
NCStephen
Riding NC
 
NCStephen's Avatar
 
Joined: Oct 2008
Location: Hillsborough NC
Oddometer: 2,884
Quote:
Originally Posted by truck6driver View Post
Hmmmm.
Doesn't 4+0+1=5
__________________
03 BMW K1200 RS
03 Honda RC51
74 Honda CB750 K4
76 Pillion Rider Ver 1.0
Give a holler, get a smile.
NCStephen is offline   Reply With Quote
Reply

Share

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

.
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


Times are GMT -7.   It's 03:43 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ADVrider 2011-2014