ADVrider

Go Back   ADVrider > Riding > Regional forums > Southeast, The Lair of the Dragon - The Blue Ridge and Smoky Mountains
User Name
Password
Register Inmates Photos Site Rules Search Today's Posts Mark Forums Read

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Old 11-11-2013, 06:14 PM   #22171
Scotty P OP
Funny like a Moran
 
Scotty P's Avatar
 
Joined: Oct 2007
Location: SMIBville AKA Pax River MD
Oddometer: 12,435
He's a cockholster............

I've been working all day and then went to dinner at my mother in laws.
__________________
06 KLR 650 "FBG" 99 Triumph 885i Tiger "Girlie"
Smokehole after midnignt..."I'm hungry", "me too" How about some Bitches n Gravy?
I'm a thread bully with no Ragrets.
Quote:
Originally Posted by Boondoggle View Post
But things were getting tense, and I know nothing defuses a tough situation faster than boobies.
Scotty P is offline   Reply With Quote
Old 11-11-2013, 06:15 PM   #22172
JaxObsessed
RushMoran....... :D
 
JaxObsessed's Avatar
 
Joined: Feb 2009
Location: From Alabama to Newfoundland it's all Appalachian
Oddometer: 12,712
Quote:
Originally Posted by H14 View Post
Got the PM Tom, I figured as much about our new friend. Hopefully he sticks around a little longer before he gets banned from this site. Good luck if you go after the deer this week, it looks like prime time right now.

Lance, she isn't crazy about the latest bottle. If it ain't syrupy sweet I don't think she'll like it.


Scott, did you just call LD a cockholster?
nevermind I see it's gone.
I got the PM too..Some funny shit right there!!! He called our new friend a cockholster.
__________________
ADVers are out of control and that's their charm, they don't line up, they don't have standards they follow, each and every one does their own thing. They know how to ride free - BugSister.
Jax mediocre photo thread
20% Smugmug discount coupon
JaxObsessed is offline   Reply With Quote
Old 11-11-2013, 06:17 PM   #22173
H14
I Gotta Go!
 
H14's Avatar
 
Joined: Feb 2008
Location: Shenandoah Valley
Oddometer: 4,547
Quote:
Originally Posted by scott P View Post
and then went to dinner at my mother in laws.

Sorry to hear that. Usually when that happens to me I punch myself in the nuts to make me feel better.
__________________
http://www.crazyfoxcoffee.com/ Discount code ADV
"I'm gonna ride till my money runs out"-eddie bolted
H14 and Campcook wandering aimlessly 2-up
2012 Riding the Continental Divide
H14 is offline   Reply With Quote
Old 11-11-2013, 06:20 PM   #22174
Scotty P OP
Funny like a Moran
 
Scotty P's Avatar
 
Joined: Oct 2007
Location: SMIBville AKA Pax River MD
Oddometer: 12,435
Quote:
Originally Posted by H14 View Post

Scott, did you just call LD a cockholster?
nevermind I see it's gone.
I didn't realize I was 3 pages behind when I posted
__________________
06 KLR 650 "FBG" 99 Triumph 885i Tiger "Girlie"
Smokehole after midnignt..."I'm hungry", "me too" How about some Bitches n Gravy?
I'm a thread bully with no Ragrets.
Quote:
Originally Posted by Boondoggle View Post
But things were getting tense, and I know nothing defuses a tough situation faster than boobies.
Scotty P is offline   Reply With Quote
Old 11-11-2013, 06:24 PM   #22175
JaxObsessed
RushMoran....... :D
 
JaxObsessed's Avatar
 
Joined: Feb 2009
Location: From Alabama to Newfoundland it's all Appalachian
Oddometer: 12,712
Quote:
Originally Posted by scott P View Post
I didn't realize I was 3 pages behind when I posted
No shit... nothing like Wine, Veterans Day, Deer, Troll, fake noobs, and other stuff to produce pages of fun. This fucker is like a trailer park in WV.
__________________
ADVers are out of control and that's their charm, they don't line up, they don't have standards they follow, each and every one does their own thing. They know how to ride free - BugSister.
Jax mediocre photo thread
20% Smugmug discount coupon
JaxObsessed is offline   Reply With Quote
Old 11-11-2013, 06:26 PM   #22176
H14
I Gotta Go!
 
H14's Avatar
 
Joined: Feb 2008
Location: Shenandoah Valley
Oddometer: 4,547
Quote:
Originally Posted by JaxObsessed View Post
This fucker is like a trailer park in WV.
Oh hell, you know I have to.

__________________
http://www.crazyfoxcoffee.com/ Discount code ADV
"I'm gonna ride till my money runs out"-eddie bolted
H14 and Campcook wandering aimlessly 2-up
2012 Riding the Continental Divide
H14 is offline   Reply With Quote
Old 11-11-2013, 06:27 PM   #22177
Scotty P OP
Funny like a Moran
 
Scotty P's Avatar
 
Joined: Oct 2007
Location: SMIBville AKA Pax River MD
Oddometer: 12,435
Quote:
Originally Posted by LadyDraco View Post
Why are my posts missing
The moderator came in and cleaned house this morning.

Edit: Damn...............this is 205 already.
__________________
06 KLR 650 "FBG" 99 Triumph 885i Tiger "Girlie"
Smokehole after midnignt..."I'm hungry", "me too" How about some Bitches n Gravy?
I'm a thread bully with no Ragrets.
Quote:
Originally Posted by Boondoggle View Post
But things were getting tense, and I know nothing defuses a tough situation faster than boobies.

Scotty P screwed with this post 11-11-2013 at 06:33 PM
Scotty P is offline   Reply With Quote
Old 11-11-2013, 06:27 PM   #22178
tom c
Beastly Adventurer
 
tom c's Avatar
 
Joined: May 2012
Location: DDB country (DE)
Oddometer: 2,969
Quote:
Originally Posted by motobutane View Post
Jack I feel all warm inside You took the time to search me out. This is my edited u-tube channel for all the people who think they are "Super-sleuths"
Yep - I'm sure that's what you did. You sure are smart. We have so much to learn from this one.
__________________
2010 Triumph Tiger 1050 SE , 2009 KLR650
Where's Tom?
tom c is offline   Reply With Quote
Old 11-11-2013, 06:30 PM   #22179
campcook
Gnarly Adventurer
 
Joined: Mar 2012
Location: Shenandoah valley va
Oddometer: 164
Quote:
Originally Posted by GSA_PILOT View Post
I promise to set a bottle aside for you. Hopefully the next time Kevin comes east to kill a deer you and Dixie can hang out. We can drink while Kevin brings dinner
Actually, I was going to go hunting with him. I'm good at spotting deer. Never shot one though.
campcook is online now   Reply With Quote
Old 11-11-2013, 06:32 PM   #22180
motobutane
Dirt ╭∩╮ . ╭∩╮only
 
motobutane's Avatar
 
Joined: Oct 2013
Oddometer: 260
It's hard to believe how sad of a life y'all lead. By the # of post you 3 or 4 are showing this forum is y'all s whole life = sad!

I feel sorry for y'all.
motobutane is offline   Reply With Quote
Old 11-11-2013, 06:33 PM   #22181
H14
I Gotta Go!
 
H14's Avatar
 
Joined: Feb 2008
Location: Shenandoah Valley
Oddometer: 4,547
Quote:
Originally Posted by campcook View Post
Actually, I was going to go hunting with him. I'm good at spotting deer. Never shot one though.
__________________
http://www.crazyfoxcoffee.com/ Discount code ADV
"I'm gonna ride till my money runs out"-eddie bolted
H14 and Campcook wandering aimlessly 2-up
2012 Riding the Continental Divide
H14 is offline   Reply With Quote
Old 11-11-2013, 06:34 PM   #22182
Scotty P OP
Funny like a Moran
 
Scotty P's Avatar
 
Joined: Oct 2007
Location: SMIBville AKA Pax River MD
Oddometer: 12,435
Quote:
Originally Posted by motobutane View Post
It's hard to believe how sad of a life y'all lead. By the # of post you 3 or 4 are showing this forum is y'all s whole life = sad!

I feel sorry for y'all.

I think it's about time to hit the button on your dumb ass............
__________________
06 KLR 650 "FBG" 99 Triumph 885i Tiger "Girlie"
Smokehole after midnignt..."I'm hungry", "me too" How about some Bitches n Gravy?
I'm a thread bully with no Ragrets.
Quote:
Originally Posted by Boondoggle View Post
But things were getting tense, and I know nothing defuses a tough situation faster than boobies.
Scotty P is offline   Reply With Quote
Old 11-11-2013, 06:35 PM   #22183
H14
I Gotta Go!
 
H14's Avatar
 
Joined: Feb 2008
Location: Shenandoah Valley
Oddometer: 4,547
Quote:
Originally Posted by motobutane View Post
It's hard to believe how sad of a life y'all lead. By the # of post you 3 or 4 are showing this forum is y'all s whole life = sad!

I feel sorry for y'all.
Oh, you must mean Jack and Scott. Yeah that is pretty sad.
__________________
http://www.crazyfoxcoffee.com/ Discount code ADV
"I'm gonna ride till my money runs out"-eddie bolted
H14 and Campcook wandering aimlessly 2-up
2012 Riding the Continental Divide
H14 is offline   Reply With Quote
Old 11-11-2013, 06:35 PM   #22184
motobutane
Dirt ╭∩╮ . ╭∩╮only
 
motobutane's Avatar
 
Joined: Oct 2013
Oddometer: 260
Quote:
Originally Posted by scott P View Post
I think it's about time to hit the button on your dumb ass............
What's that Slowpitch?
motobutane is offline   Reply With Quote
Old 11-11-2013, 06:37 PM   #22185
tom c
Beastly Adventurer
 
tom c's Avatar
 
Joined: May 2012
Location: DDB country (DE)
Oddometer: 2,969
Quote:
Originally Posted by motobutane View Post
It's hard to believe how sad of a life y'all lead. By the # of post you 3 or 4 are showing this forum is y'all s whole life = sad!

I feel sorry for y'all.
Thank you motobutane. Indeed - we are a sad, pathetic lot. I hope and pray that you will be able to teach us a better way. Please lead us down the (dirt) road to salvation.
__________________
2010 Triumph Tiger 1050 SE , 2009 KLR650
Where's Tom?
tom c is offline   Reply With Quote
Reply

Share

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

.
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


Times are GMT -7.   It's 10:18 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ADVrider 2011-2014